Анкета спроведена у периоду: од 30. 10. 2024. до 15. 11. 2024.
Број студената који су учествовали у анкети: 152
Питање | Одговори | |
---|---|---|
1. | Студијски програм: | ОАС: Хемија (2020): 60 ОАС: Биохемија (2020): 44 ОАС: Хемија животне средине (2020): 8 ИАС: Настава хемије (2020): 1 МАС: Хемија (2020): 7 МАС: Биохемија (2020): 2 МАС: Хемија животне средине (2020): 1 ДАС: Хемија (2020): 23 ДАС: Биохемија (2020): 6 Σ: 152 |
2. | Пол | мушки: 38 женски: 114 Σ: 152 |
3. | Година уписа на овај студијски програм | Σ: 152 AVG: 2021.83 |
4. | Начин досадашњег финансирања студија | искључиво на буџету: 102 искључиво самофинансирање: 11 делимично на буџету, делимично самофинансирање: 39 Σ: 152 |
5. | Просечна оцена на предметима из састава студијског програма које сте положили до сада | 6,00 - 7,49: 58 7,50 - 8,49: 34 8,50 - 9,49: 19 9,50 - 10,00: 41 Σ: 152 |
6. | Број ЕСПБ кредита сакупљених у саставу студијског програма | 0 - 36: 39 37 - 73: 33 74 - 110: 13 111 - 147: 25 148 - 184: 27 185 или више: 15 Σ: 152 |
7. | Година студија | Σ: 152 AVG: 2.36 |
8. | Користим библиотечки фонд за потребе припремања за наставу и испите. | 1: 44 2: 24 3: 14 4: 8 5: 34 Σ: 124 AVG: 2.71 |
9. | Библиотечки фонд одговара захтевима предмета прописаних наставним програмом. | 1: 2 2: 4 3: 10 4: 15 5: 49 Σ: 80 AVG: 4.31 |
10. | Користим читаоницу Библиотеке за потребе припремања за наставу и испите. | 1: 25 2: 11 3: 10 4: 20 5: 67 Σ: 133 AVG: 3.70 |
11. | Услови за учење у читаоници су задовољавајући. | 1: 3 2: 3 3: 10 4: 27 5: 82 Σ: 125 AVG: 4.46 |
12. | Особље у Библиотеци професионално излази у сусрет захтевима студената. | 2: 3 3: 2 4: 13 5: 96 Σ: 114 AVG: 4.77 |
13. | Општа оцена рада Библиотеке и читаонице ХФ. | 2: 2 3: 7 4: 32 5: 81 Σ: 122 AVG: 4.57 |
14. | Рачунарска лабораторија се адекватно користи у настави. | 1: 12 2: 11 3: 17 4: 19 5: 33 Σ: 92 AVG: 3.54 |
15. | Рачунарску лабораторију могу да користим и ван термина наставе. | 1: 23 2: 6 3: 9 4: 5 5: 14 Σ: 57 AVG: 2.67 |
16. | Простор Хемијског факултета је покривен бежичним сигналом академске мреже. | 1: 30 2: 20 3: 22 4: 15 5: 17 Σ: 104 AVG: 2.70 |
17. | Студентске лабораторије су опремљене рачунарским ресурсима. | 1: 25 2: 37 3: 24 4: 11 5: 18 Σ: 115 AVG: 2.65 |
18. | Рачунарска опрема је доступна студентима. | 1: 12 2: 26 3: 23 4: 15 5: 26 Σ: 102 AVG: 3.17 |
19. | Амфитеатри и учионице су добро опремљени за извођење теоријске наставе. | 1: 10 2: 16 3: 29 4: 40 5: 39 Σ: 134 AVG: 3.61 |
20. | Студентске лабораторије су опремљене за рад на експерименталним вежбама. | 1: 10 2: 22 3: 36 4: 31 5: 36 Σ: 135 AVG: 3.45 |
21. | Хемијски факултет одржава хигијенске услове. | 1: 14 2: 20 3: 32 4: 31 5: 40 Σ: 137 AVG: 3.46 |
22. | Општа оцена опремљености Хемијског факултета наставним и техничким средствима. | 1: 13 2: 19 3: 52 4: 35 5: 15 Σ: 134 AVG: 3.15 |
23. | Оцените унутрашњи изглед зграде ХФ. | 1: 38 2: 45 3: 31 4: 16 5: 8 Σ: 138 AVG: 2.36 |
24. | Оцените спољашњи изглед зграде ХФ. | 1: 34 2: 31 3: 36 4: 22 5: 13 Σ: 136 AVG: 2.62 |
25. | Запослени у Студентској служби се професионално односе према студентима. | 1: 7 2: 7 3: 15 4: 27 5: 84 Σ: 140 AVG: 4.24 |
26. | Студентски захтеви за услуге Хемијског факултета се реализују брзо и ефикасно. | 1: 12 2: 4 3: 11 4: 29 5: 83 Σ: 139 AVG: 4.20 |
27. | Студенти могу да се обрате Студентској служби током читавог радног времена. | 1: 17 2: 12 3: 17 4: 22 5: 67 Σ: 135 AVG: 3.81 |
28. | Задовољан/-на сам електронским услугама које Факултет пружа у току студирања (пријава испита, доступност података на Интернету, рад студентског портала...). | 1: 5 2: 2 3: 8 4: 31 5: 91 Σ: 137 AVG: 4.47 |
29. | Општа оцена рада Студентске службе ХФ: | 1: 5 2: 6 3: 23 4: 37 5: 70 Σ: 141 AVG: 4.14 |
30. | Запослени у Магацину стакла и хемикалија се професионално односе према студентима. | 2: 2 3: 5 4: 30 5: 87 Σ: 124 AVG: 4.63 |
31. | Магацин стакла и хемикалија опслужује потребе студената брзо и ефикасно. | 2: 4 3: 3 4: 19 5: 94 Σ: 120 AVG: 4.69 |
32. | Студенти могу да се обрате Магацину стакла и хемикалија током читавог радног времена. | 1: 2 2: 1 3: 8 4: 18 5: 82 Σ: 111 AVG: 4.59 |
33. | Општа оцена рада Магацина стакла и хемикалија. | 2: 3 3: 3 4: 34 5: 79 Σ: 119 AVG: 4.59 |
34. | Познат ми је и јасан садржај Правилника о полагању испита и оцењивању на испиту. | 1: 7 2: 6 3: 11 4: 16 5: 95 Σ: 135 AVG: 4.38 |
35. | У досадашњем току студија објективно сам оцењиван/-на на испитима које сам полагао/-ла. | 1: 4 2: 2 3: 15 4: 29 5: 75 Σ: 125 AVG: 4.35 |
36. | Ако сматрате да сте били необјективно оцењени, да ли сте поднели жалбу на оцену по поступку који је дефинисан у Правилнику, и да ли сте задовољни како је након тога спроведен процес? | поднео/-ла сам жалбу, и задовољан/-на сам спроведеним процесом: 1 сматрам да сам био/-ла необјективно оцењен/-а али нисам поднео/-ла жалбу: 40 не сматрам да сам био/-ла необјективно оцењен/-а: 111 Σ: 152 |
37. | Ваша укупна оцена објективности оцењивања од стране наставника на предметима које сте до овог тренутка положили: | 1: 2 2: 3 3: 15 4: 43 5: 61 Σ: 124 AVG: 4.27 |
38. | Познат ми је и јасан садржај Правилника о мерилима за утврђивање цене школарине и пружања услуга. | 1: 7 2: 4 3: 9 4: 17 5: 71 Σ: 108 AVG: 4.31 |
39. | Квалитет пружених услуга одговара ценама. | 1: 9 2: 6 3: 25 4: 30 5: 32 Σ: 102 AVG: 3.69 |
40. | При потписивању Уговора о плаћању школарине, последице непоштовања уговорних обавеза биле су јасно дефинисане. | 3: 4 4: 8 5: 48 Σ: 60 AVG: 4.73 |
41. | Динамика плаћања других финансијских обавеза осим школарине је јасно дефинисана. | 1: 1 2: 1 3: 7 4: 14 5: 64 Σ: 87 AVG: 4.60 |
42. | Састав Деканског колегијума, односно ко обавља функције декана и продекана, је познат студентима. | 1: 1 2: 5 3: 12 4: 14 5: 88 Σ: 120 AVG: 4.53 |
43. | Продекани су доступни студентима за питања из своје надлежности. | 2: 2 3: 10 4: 19 5: 70 Σ: 101 AVG: 4.55 |
44. | Познато ми је у којим случајевима се обраћам ком продекану. | 1: 6 2: 10 3: 15 4: 21 5: 63 Σ: 115 AVG: 4.09 |
45. | Задовољан/-на сам сарадњом са Деканским колегијумом, односно деканом и продеканима. | 2: 2 3: 8 4: 18 5: 47 Σ: 75 AVG: 4.47 |
46. | Оцените рад Деканског колегијума, односно декана и продекана. | 2: 1 3: 9 4: 22 5: 49 Σ: 81 AVG: 4.47 |
47. | Оцените рад продекана за наставу. | 1: 1 2: 1 3: 3 4: 18 5: 63 Σ: 86 AVG: 4.64 |
48. | Оцените рад студента продекана. | 1: 4 2: 8 3: 7 4: 10 5: 41 Σ: 70 AVG: 4.09 |
49. | Студенти су добро информисани о активностима Студентског парламента. | 1: 17 2: 17 3: 21 4: 19 5: 40 Σ: 114 AVG: 3.42 |
50. | Студентски парламент има одговарајућу улогу у доношењу одлука које се тичу квалитета наставе. | 1: 17 2: 16 3: 13 4: 17 5: 28 Σ: 91 AVG: 3.25 |
51. | Студентска питања се на Хемијском факултету решавају брзо и ефикасно. | 1: 24 2: 23 3: 18 4: 14 5: 25 Σ: 104 AVG: 2.93 |
52. | Општа оцена рада студентских организација на ХФ. | 1: 14 2: 15 3: 27 4: 23 5: 29 Σ: 108 AVG: 3.35 |